ceinture انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

ceinture: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ارز گران شد، سفر گران شد / علی‌اصغر مونسان

رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوسان‌های ارز را بر صنعت گردشگری همانند سایر حوزه‌های اقتصادی اثرگذار دانست و گفت: متولیان از این تاثیر اطلاع دارند

ارز گران شد، سفر گران شد / علی‌اصغر مونسان

علی اصغر مونسان: ارز گران شد، سفر گران شد

عبارات مهم : نوسان

رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوسان های ارز را بر صنعت گردشگری همانند سایر حوزه های اقتصادی اثرگذار دانست و گفت: متولیان از این تاثیر اطلاع دارند و قول داده اند آن را کنترل کنند تا از این وضع خارج شویم.

علی اصغر مونسان در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که با توجه به بیانات قبلی شما راجع به گرانی سفر و قیمت بالای خدمات در کشور عزیزمان ایران و تاثیر نوسان های ارز در شدت یافتن این وضعیت، به عنوان متولی سفر آیا در هیات دولت مشورت و یا نفوذی خواهید داشت تا این جریان دست کم در بخش سفر تاثیر کمتری داشته باشد؟ گفت: نفوذ که نخواهیم داشت، ولی باید مشورت داشته باشیم. البته متولیان روی مسئله ارز کار می کنند تا انشاالله قیمت ارز به قیمت درست برگردد. طبق صبحت های رییس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد، انشاالله از این اوضاع خارج می شویم.

ارز گران شد، سفر گران شد / علی‌اصغر مونسان

وی افزود: ارز کل حوزه ی اقتصاد را در برمی گیرد، خصوصا گردشگری را که صنعت حساب می شود، بنابراین ارز به همه ی بخش ها ارتباط پیدا می کند و تاثیر آن جهت شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم مهم هست، متولیان این پرسشها را می دانند و پیگیری می کنند.

رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپس در پاسخ به این پرسش که نتیجه های کارها و پیگیری های قبلی این شرکت در هیات دولت بویژه در عنوان عوارض خروجی، نشان می دهد مشورت های پیشین چندان تاثیر و بُرشی نداشته هست، در عنوان ارز چه مشورت قرار است انجام شود؟ گفت: عنوان ارز به شرکت ما ربطی ندارد که به عنوان شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسان های ارز را درست کنیم، هیچ جای دنیا چنین انتظاری ندارند. البته ما هم معتقدیم نوسان های ارز روی صنعت گردشگری تاثیر دارد، متولیان هم خودشان تاثیر آن را روی همه بخش ها درک می کنند و جهت برطرف این مشکل، پیگیری های مورد نیاز را انجام می دهند. اگر همه اعضای کابینه نتوانستند تا کنون جهت ارز کاری کنند، بعد آقای مونسان هم نمی توند در این عنوان کاری کند.

رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوسان‌های ارز را بر صنعت گردشگری همانند سایر حوزه‌های اقتصادی اثرگذار دانست و گفت: متولیان از این تاثیر اطلاع دارند

واژه های کلیدی: نوسان | گردشگری | گردشگری | صنایع دستی | میراث فرهنگی | میراث فرهنگی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار