ceinture انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

ceinture: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ترامپ ناخواسته به آرزوی بزرگ فلسطین خدمت کرد / مطهری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را موجب اتحاد مسلمانان دانست و گفت که این کار باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد.&

ترامپ ناخواسته به آرزوی بزرگ فلسطین خدمت کرد / مطهری

مطهری: ترامپ ناخواسته به آرزوی بزرگ فلسطین خدمت کرد

عبارات مهم : ایران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را موجب اتحاد مسلمانان دانست و گفت که این کار باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در یادداشتی با عنوان «خدمت ترامپ به آرزوی بزرگ فلسطین» که آن را در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت:

ترامپ ناخواسته به آرزوی بزرگ فلسطین خدمت کرد / مطهری

«زمانی که ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بود، من در مصاحبه ای گفتم که گزینش ترامپ به نفع کشور عزیزمان ایران و دنیا اسلام خواهد بود. این سخن جهت بعضی تعجب برانگیز بود. در چند ماه گذشته خصوصا زمانی که او صحبت از خروج از برجام کرد و اروپا را در برابر آمریکا قرار داد و امروز که بیت المقدس را پایتخت کشور جعلی اسرائیل اعلام کرده و موجب اتحاد مسلمانان در عنوان آزادی فلسطین شده است هست، در عقیده خودم راسخ تر شده است ام. اساساً این یک اصل کلی است که هنگامی که یک فرد تندرو و نامتعادل مدیر جمهور یک کشور می شود، این امر به نفع دشمن های آن کشور تمام می شود، چون تصمیماتی که او از روی هیجان و احساسات و تظاهر می گیرد دشمن های او را متحد می کند. این تجربه را در کشور عزیزمان ایران نیز داشتیم و دیدیم در دوره ای دشمن های انقلاب اسلامی متحدتر شدند.

ترامپ در مسئله بیت المقدس کاری کرده است که عربستان و کشور عزیزمان ایران در کنار هم قرار گرفته و معترض هستند هرچند بخش خبر سیمای جمهوری اسلامی علی رغم اخلاق رسانه ای مایل نیست مخالفت عربستان با این اقدام ترامپ را اعلام کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را موجب اتحاد مسلمانان دانست و گفت که این کار باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد.&

به عقیده من این اقدام ترامپ باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد چون حجت را بر کشورها و گروه های مردد در مبارزه با اسرائیل تمام کرد. در واقع ترامپ ناخواسته خدمتی به آرزوی بزرگ فلسطین کرد.»

واژه های کلیدی: ایران | فلسطین | اسرائیل | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار