ceinture انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

ceinture: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (680)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

شروع میکنیم با این سلفی ماهور الوند و دایی عزیزش! چند وقت پیش هم یک مورد این مدلیِ عمه داشتیم. خلاصه این که در دنیای صورت ها دارد اتفاقات عجیبی می افتد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

رزیتا غفاری با این پست روز بازیگر را تبریک گفت. حتما هم باید با تصویری گرفته شده است در حین خروج از آرایشگاه این کار را می کرد، وگرنه به مقام بلند بازیگران بر میخورد.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

بابا بنیامین در حال ساختن موهای بارانا جون، در روز تولدش. مبارک باشد. انشاالله همه کودکان این سرزمین شاد و سلامت باشند.

بیژن بیرنگ به بهانه درگذشت استاد ناصر چشم آذر از نسبت فامیلی خود با ایشان پرده برداشت. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

مینا وحید در یکی از مراتع اطراف تهران، در به در دنبال پتویش می گردد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رحمان و رحیم سریال پایتخت به زودی یک آلبوم موسیقی از خود منتشر خواهند کرد و احتمالاً کنسرت هایی هم در پی آن، یا شاید هم در ابتدا با کنسرت شروع کنند و بعد به فکر آلبوم باشند، مثل اکثر خواننده هایی که امسال رو آمدند. فقط اگر کنسرت برگزار کردند باید به شدت مراقب بدخواهان باشند، چون با یک فندک اتمی میتوان صدمه زیادی به شهرت و اعتبارشان وارد کرد. مخصوصا اگر سالن روباز باشد و باد بیاید.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

باران کوثری، رضا درمیشیان، نوید محمدزاده و پسر مرحوم دنیا فنی زاده در یکی از اکران های “عصبانی نیستم!”، فیلمی که اکثر بینندگان بعد از خروج از سالن، در اوضاع “عصبانی هستم!” بودند، بخاطر هدر رفتن پول و وقتشان.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

آناهیتا همتی هم روز بازیگر را در ابتدا به خودش و سپس به باقی بازیگران تبریک گفت.

سردار آزمون فقط مانده مثل این پیرمرد های بازاری* دندان هایش را هم از طلا کند! همه چیزش از طلاست.

*بازار قدیم، بازاری های الآن زیاد وقت خود را به پراندن مگس ها می گذرانند.

با این ابزار های اینستاگرام چقدر خودشان را راحت کرده اند. هر جا و مکانی سلفی میگیرند و با کمی نقاشی، آن را آپلود میکنند. خیلی هم عالی!

ترلان زن پروانه با استوری ای که کامنت آن به روی مردم بسته شده است هست. تا کی قرار است کامنت ها را ببندند؟ خیال میکنند مردمِ عزیز ما بعد از یکی دو هفته همه چیز را فراموش میکند؟!

امیر علی اکبری بعد از دیدن فیلم “ملی و راه های نرفته اش” و کشف استعداد میلاد کی مرام در کتک کاری، او را جذب ورزش خشن خود کرده است.

“تو بزن تا من برقصم”. حالا باز دوباره کنار همند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

سلفی سامیه لک با منشی صحنه سریال آنام، داریوش اسقایی که سابقه بازیگری در دهه هفتاد را هم دارد. اگر اشتباه نکنم در فیلم های “مانی و ندا” ساخته پرویز صبری و “دست های آلوده” ی سیروس الوند بازی کرده بود.

از قرار معلوم گوش امیر مهدی ژوله هم مثل مهراب قاسخانی حسابی پیچیده شده است است.

عکس قشنگ و خوش رنگ مونا برزویی ترانه سرای خوب کشورمان در کنار گل های کاغذی زیبا.

صفحه ابوالفضل جلیلی را تازه پیدا کرده ام و به شدت به آن علاقه مند شده است ام. پیشنهاد میکنم شما هم پیج اینستاگرام این کارگردان خوب و کارکشته را دنبال کنید و با داستان ها و ماجراهای جذابش همراه باشید.

سلفی مسعود شجاعی با مدال قهرمانی ارزش در لیگ یونان. تبریک فراوان به کاپیتان دوست داشتنی و متشخص تیم ملی کشورمان.

مهراب قاسمخانی 45 ساله دم از پیری میزند و امین حیایی 48 ساله هنوز نقش پسر نوجوان بازی می کند.

نوچ. نه خیر. یوخ. کلا هر سوالی با این فرم در استوری مطرح شود، پاسخ همین است.

هوتن شکیبا شب گذشته در مراسمی به مناسبت روز بازیگر، جایزه خاص بازیگری دریافت کرد که این عنوان را به ایشان تبریک میگوییم. مراسمی که اصلا نمیدانیم کجا و کی برگزار شده است است.

التماس دعای علیرضا حقیقی جهت سِر الکس فرگوسن که از دیشب بر اثر عارضه مغزی به کما رفته است و یک دنیا را دلواپس کرده هست. امیدواریم حال این پیرمرد اسطوره ای هر چه سریعتر خوب شود.

عکسی جالب که یوسف صیادی آن را به اشتراک گذاشته هست، مربوط به تیم والیبال بازیگران و صورت های معروف در حدود بیست سال پیش، نخستین و آخرین باری که با رضا گلزار در یک قاب قرار گرفت! سام درخشانیِ لاغر، برزو ارجمندِ مودار (طبیعی، نه کاشت)، پویا امینی که ماشاالله تکان نخورده، کامبیز دیرباز با ایربگی که هنوز باز نشده بود، فرشاد خان پیوس هم که هم والیبالست است و هم هنرمند! بهزاد محمدی و فرهاد مهادیان هم در ردیف پایین قابل تشخیص اند.

از وجنات زن محمدی میتوان حدس زد که این بار به هندوستان سفر کرده اند.

بهاره کیان افشار با این تصویر از همه کسانی که تولد او را تبریک گفته بودند و احتمالاً طی هفته آینده خواهند گفت، تقدیر کرد.

شیوا خنیاگر مدعی شده است که به خاطر درخواست دستمزد معوقه اش از عوامل سریال ستایش، او را از سری تازه این سریال از بین بردن کرده اند. باید منتظر تصویر العمل سایرین باشیم تا صحت این عنوان مشخص شود.

روزی روزگاری بوندس لیگا. حالا نه آن ستاره ها مانده اند و نه فوتبال کشور عزیزمان ایران انقدر خریدار دارد و نه حتی این تیم در بوندس لیگا خواهد ماند. گذر وقت چیز عجیبی است.

احمد مهرانفر یکی از ده ها ستاره ای که در مراسم افتتاحیه مجتمع عظیم کشور عزیزمان ایران مال در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران حاضر بودند. مجتمعی که به گفته عزیزان بزرگترین مجتمع تجاری تفریحی فرهنگی و به طور خلاصه بزرگترین مالِ خاورمیانه است.

رضا بهبودی به طور همزمان برنده دو جایزه یکی خارجی و دیگری داخلی شده است است و این عنوان باعث شده است حسن معجونی اینگونه در بیان تبریک گیرپاژ کند.

سلفی سایر ستاره های حاضر در افتتاحیه کشور عزیزمان ایران مال. امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، بابک جمیدیان، مهراب و ژوله، الهام حمیدی، فاطمه گودرزی و سایرین.

مازیار فلاحی که این روز ها در اوکراین است در کنار دو پسر فرزند اروپایی که به گفته مازیار از استعداد های آینده کلوب دیناموکیف و احتمالاً تیم ملی کشور عزیزمان ایران خواهند شد. بعد میتوان حدس زد که عزیزان دورگه اند و یک رگ ایرانی دارند.

امروز روز جهانی خنده هست، این روز را به همه رد دادگان علی الخصوص پردیس احمدیه تبریک عرض میکنم.

گلاره عباسی هم که این روز ها یا در کوه است یا در کویر.

عمو محمد شیری هم ارتباط زنده و لایو با هوادارانش برقرار کرده بود. توصیه قابل ذکر این که پیش از ایجاد ارتباط زنده از بسته بودن درب کمد دیواری و مرتب بودن رخت خواب های درون آن مطمئن شوید.

یک مراسم خوش حالی و چند جایزه؟! فرزین محدث عزیز هم برنده جایزه از مراسم خوش حالی روز بازیگر شده است هست. نخیر اشتباه نکرده ایم و “فرزین”، همین حاج خانومی هستند که در تصویر ملاحظه می کنید!

ضمن آرزوی سلامتی جهت النگو های این دوست عزیزمان، مطلب امروز را هم به آخر میبریم. از اینکه امروز هم در کنار ما بودید بسیار سپاسگزاریم. تا فردا، یا حق.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | جایزه | سریال | ارتباط | ایرانی | بازیگر | بازیگری | بازیگران | اینستاگرام

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (680)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار