ceinture انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

ceinture: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات زخم کهنه، باز هم استقلال را زمین‌گیر کرد

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال باز هم امتیاز از دست داد. آن هم در برابر تیمی که تاب فشار آوردن به استقلال را نداشت و در طول 90 دقیقه در لاک دفاعی فرو رفته بود. ولی

زخم کهنه، باز هم استقلال را زمین‌گیر کرد

زخم کهنه، باز هم استقلال را زمین گیر کرد

عبارات مهم : مسابقه

استقلال در بازی دیروز نتوانست گلی به ثمر برساند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال باز هم امتیاز از دست داد. آن هم در برابر تیمی که تاب فشار آوردن به استقلال را نداشت و در طول 90 دقیقه در لاک دفاعی فرو رفته بود. ولی چه شد که استقلال با بیش از 10 وقت گلزنی ، بدون حتی یک گل استادیوم ثامن مشهد را ترک کرد؟

زخم کهنه، باز هم استقلال را زمین‌گیر کرد

در این مسابقه بازهم ضعف همیشگی استقلالی ها در این فصل تظاهر کرد.مهاجمین نشانه استقلال بار دیگر ثابت کردند که بازیکنان تمام کننده ای نیستند و نمی شود روی آن ها حساب چندانی باز کرد. سجاد شهباززاده دیروز دو موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد. جابر انصاری هم در دقایقی که در نوک خط حمله قرار داده شد یکی دو وقت خوب را از دست داد و علی قربانی هم در مدت وقت حضورش در وقت نتوانست کار خاصی از پیش ببرد.

در خط هافبک هم استقلالی ها عملکرد متوسطی داشتند. به جز سرور جباروف که بازهم در سطح خیلی خوبی ظاهر شد، بقیه نفرات مثل اسماعیلی و امید ابراهیمی چندان نتوانستند در بازیسازی و طراحی حملات موفق عمل کنند و البته موقعیت هایی هم که جهت مهاجمین ساختند، به هدر رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال باز هم امتیاز از دست داد. آن هم در برابر تیمی که تاب فشار آوردن به استقلال را نداشت و در طول 90 دقیقه در لاک دفاعی فرو رفته بود. ولی

شفر جهت فرار از سردرگمی هافبک ها و بی دقتی مهاجمان، قائدی را به زمین فرستاد. بازیکنی که از قضا توانست جان دوباره ای به خط حمله استقلال دهد و حتی یک توپ را به تیر کوبید.

بعد از وقفه 20 روزه بخاطر مسابقه های ملی و رفتن استقلال به اردوی کیش، هواداران این تیم امیدوار بودند که سرمربی تازه این تیم وقت کافی جهت دیکته کردن تفکرات خود به استقلال داشته باشد ولی به نظر می رسد که شرایط استقلال عوض کردن محسوسی نداشته و استقلال هنوز هم از همان پرسشها قدیمی زحمت می برد.

واژه های کلیدی: مسابقه | استقلال | استقلال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار