ceinture انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

ceinture: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شهربانو منصوريان از حضورش در گروه امدادي هواپيماي سقوط‌کرده مي‌گويد

امدادرساني براي يافتن اجساد جان باختگان سانحه هوايي پایتخت کشور عزیزمان ایران – ياسوج در حالي ادامه دارد که صورت هاي ورزشي کشور هم براي کمک به امدادگران حاضر در

شهربانو منصوريان از حضورش در گروه امدادي هواپيماي سقوط‌کرده مي‌گويد

شهربانو منصوريان از حضورش در گروه امدادي هواپيماي سقوط کرده مي گويد

عبارات مهم : شهربانو

امدادرساني براي يافتن اجساد جان باختگان سانحه هوايي پایتخت کشور عزیزمان ایران – ياسوج در حالي ادامه دارد که صورت هاي ورزشي کشور هم براي کمک به امدادگران حاضر در شهرستان سميرم وارد عمل شدند. سهيلا و شهربانو منصوريان، دو خواهر ووشوکار ايران که اصالتا سميرمي هستند و آشنایی خوبي نسبت به مناطق کوهستاني اين منطقه دارند، در دو روز گذشته با امدادگران و کوهنوردان همراه شده است اند تا به آنها کمک کنند.

شهربانو منصوريان از حضورش در گروه امدادي هواپيماي سقوط‌کرده مي‌گويد

شهربانو منصوريان، قهرمان ووشوي دنیا راجع به حضور خود و خواهرش در منطقه اي که اين هواپيما سقوط کرده هست، به «شرق» مي گويد: «سقوط هواپيما واقعا يکي از دردناک ترين حوادث اجتماعي هست. فکر مي کنم در اين شرايط وظيفه هر انساني است که بسته به توانايي هايش به هم نوعان خودش کمک کند. چراکه اين حرکت در واقع تنها راهي است که مي شود با خانواده هاي داغدار همدردي کرد. از آنجا که ما اصالتا بزرگ شده است شهرستان سميرم هستيم، به خوبي با منطقه اي که اين اتفاق در آن رخ داده، آشنا هستيم. با توجه به اين عنوان کوهنورداني که راهي اين منطقه شده است بودند تا لاشه هواپيما را پيدا کنند، با ما تماس گرفتند و از ما کمک خواستند. ما هم سريع وارد عمل شديم تا شايد کاري از دستمان بربيايد. من و سهيلا از بچگي در اين مناطق کوهنوردي مي کرديم و کاملا به کوه دنا اشراف داريم».

عضو تيم ملي ووشوي بانوان به مشاهدات خود از خانواده هاي بازماندگان اين اتفاق دلخراش اشاره مي کند: «اوضاع واقعا بغرنج هست. خانواده ها آن قدر دلواپس هستند که بيشتر آنها به روستايي که در نزديکي محل اتفاق هست، آمده اند. با توجه به اينکه گفته مي شد هواپيما دچار آتش سوزي نشده، خيلي ها اميدوار به زنده بودن سرنشين ها بودند. خود من هم حتي به اين عنوان اميدوار بودم. ولی وقتي رفتيم و شرايط جوي نامساعد و برف و يخبندان را ديديم نااميد شديم و ديديم تنها کاري که مي توانيم بکنيم اين است که هر چه سريع تر اجساد را پيدا کنيم. روز گذشته که هوا بهتر بود و بارش نبود، به قدري توفان آمد که ما مجبور شديم مسيري را که شش ساعت پياده رفته بوديم، برگرديم و پايين بياييم.

امدادرساني براي يافتن اجساد جان باختگان سانحه هوايي پایتخت کشور عزیزمان ایران – ياسوج در حالي ادامه دارد که صورت هاي ورزشي کشور هم براي کمک به امدادگران حاضر در

خوشبختانه با توجه به پيداشدن لاشه هواپيما قرار است بالگردها دنبال ما بيايند و به آنجا برويم و ادامه کمک رساني را آنجا انجام دهيم». قهرمان ووشوي آسيا از تلاش هاي بي وقفه امدادگران و مسئولان دولتي در روند امدادرساني به هواپيماي سقوط كرده پایتخت کشور عزیزمان ایران –ياسوج تقدیر مي کند: «واقعا بايد بگويم که همه سنگ تمام گذاشتند. از کوهنوردان بومي و مردم روستاهاي اطراف گرفته تا نيروهاي امدادي. مردم اين روستاها درهاي منزل هايشان را به روي همه خانواده هاي داغديده و امدادرسان ها باز گذاشته اند».

خواهران منصوريان (الهه، شهربانو و سهيلا) که همگي از قهرمانان ووشو آسيا و دنیا اند، جزء معروف ترين ورزشکاران زن ايراني محسوب مي شوند. فيلم «صفر تا سکو» به زندگي اين سه ورزشکار تخصیص داده شده است دارد.

هواپيماي پایتخت کشور عزیزمان ایران –ياسوج در شرايطي صبح چهارشنبه دچار اتفاق شد و سقوط کرد که اهالي ورزش با خانواده درگذشتگان همدردي کردند و پيام تسليت فرستادند. يکي از مسافران اين پرواز نيز يک فرد ورزشي بوده هست. اردشير راد، رئيس هيئت واليبال کهگيلويه و بويراحمد که در پایتخت کشور عزیزمان ایران حاضر بود و قصد بازگشت به ياسوج را داشت، در اين سانحه جان خود را از دست داد. در روزهاي گذشته صورت هاي ورزشي شاخص ايران به اين اتفاق تلخ تصویر العمل نشان دادند. برخي مسابقه های ورزشي با يک دقيقه سکوت شروع شد. چندين گروه کوهنوردي خبره هم براي امدادرساني در منطقه حاضر شدند.

روزنامه شرق

واژه های کلیدی: شهربانو | خانواده | هواپيما | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار